PÅSK

Ja då blev det påsk i år igen...
Sitter nu hemma hos pappa och Gerd, kom hit i går kväll för att mellanlanda och kolla läget i sommarstugan efter ombyggnaden idag innan vi (alldeles strax) ska ner till stationen och plocka upp honom och Plåstis.
Vi ska äta mat här i kväll med, innan vi drar vidare till nässjö för att fira påsken där!

Ska bli riktigt kul och trevligt, dock tror jag fasen att jag känner av pollen i år, aldrig gjort tidigare men det ska tydligen vara starkare än någonsinn i år så kanske... annars är det en rötten förkyldning!
Missar dock girls night out... får hoppas ta det en annan gång! Vore grymt kul.

Så vill ni mig något i påsk så ring, för internet kommer nog inte vara uppkopplat alls...




Och en annan sak har jag tänkt på... varför ska alltid jag vara den som måste besämma om något ska bli av? varför måste jag vara den eviga tjat tanten?! Nej vet ni vad, nu är det sluttjatat. Jag blir förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0