Sjuk

Så var man sjuk igen då... kul...
Vaknade i morse med feber och världens klump i halsen.
Ringde praktiken och sa att jag kommer i eftermiddag för att hämta och lämna saker... så tråkigt att missa sista dagen! Vi som skulle till djurparken och allt!

Blev ju inget med det utan ligger här i soffan och dricker te för att öppna och lena strupen lite.

Påsken har varit jättekul, trotts allt... trodde ett tag jag skulle deppa ihop med efter en natts sömn så lättade känslorna och jag tycker att gammlamormor har det mycket bättre nu eftersom hon inte var pigg nu det sista. Hon har ju ändå levt på övertid... några år... Lördags kväll blev det påskfirande hos hans farbror och fru. Supertrevligt! Och det bestämdes att jag och han ska gå på Liseberg i sommar med hans kusin med sambo och bebis! Ser fram emot detta!

(Host paus)

Jädrans, så kom hostan med.... ögonen tårades och lungorna rosslar... mysigt.
Ska nog försöka få honom att gå till apoteket åt mig...

Kommentarer
Postat av: Taggen

Naw du får krya på dig gumman!!!

2009-04-15 @ 11:05:55
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0