Söndag

Ja idag var det söndag igen, vilket betyder att det är måndag, och skolan, i morgon. Inte kuul för vi går 8.30 - 16.00 och det har vi inte gjort på länge...så det kommer kännas.

Helgen har varit fantastiskt bra!
Utgång i torsdags till x&y med föreferre hos Arnell, lovely! Fullt ös och massa vänner överallt.
Fredags var det sittning, filmsittning och jag var så kreativt utklädd till Pippi Långstrump med inflätade piprensare i håret, haha. Vi hade lite förfix här jag, han, Justine och Taggis och sedan gick vi snabbt till kåren och försökte att inte bli alltför utskrattade av de som passerade.
Lördag bjöd på underbart väder och grillning i ramnaparken med vännerna, sjukt härligt! Grillade lax gjorde jag och han kycklingspett och jag hade gjort min egen potatissallad till, eftersom jag inte gillar de man köper... Efter grillningen och lite volleyboll begav vi oss till hemmakväll och köpte gott att svulla hemma hos Sara och Oscar framför tv:n och Robbinson.

Idag har vi inte gjort någonting...
Eller jag har iof satt upp gardiner, och sorterat tvätt eftersom vi ska tvätta i morgon. Eller jag... eftersom han ska jobba.
Har även bokat biljett hem-hem på onsdag och det ska bli så skönt att komma hem och slippa allt plugg som varit nu!

Nej nu ska jag och Plåter mysa i soffan.
God natt, ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ses i Jönne?

2009-04-06 @ 09:34:10
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: Josefine

Picnic på söndag med mig och ett mongo (emelie) ? :)

2009-04-06 @ 10:08:23
URL: http://humsibum.blogg.se/
Postat av: alexandra

ih träffa mig? xD

2009-04-06 @ 18:13:48
URL: http://aleksandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0