Handled

Ont i handleden skulle det rådas bot på idag.

Vårdcentralen kl 8.40 och det blev handskena och värktabletter.
Kan vara nått med nerverka eller något med båtbenet... Jeei.

Om smärtan inte försvinner med hjälp av tabletterna och skenan över jul ska jag gå tillbaka och röntga handen.


Snart är det jul, förresten...
Lucia i helgen och jag ska hem till mamma och baka pepparkakor! :)

Vill hem till jönkan nu... har det bra här, det är inte det, men vill verkligen hem till mamma och till pappa och känna igen allt, minnas allt som varit. Nostalgia.

Har ändrat min inställning till denna jul, det ska bli trevligt och roligt, inte stressigt och jobbigt. Så det så!

Och idag har jag köpt julklapp till min älskling :)
så nu är det bara en julklapp till som ska inhandlas sedan är jag klar! Gött!


Nej, nu ska jag ner i tvättstugan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0