Jag kommer hem igen till jul...

Ja i lördags begav jag mig hem till mamma. Jullovet startade i onsdags, i torsdags var det fest, fredag var det fest...
I går var det middag, min mage jublade.

Så skönt att vara i jönköping igen!
I dag har vi gått tipspromenad i det vackra vintervädret! Så fantastiskt fint ute! Är det lika fint i morgon ska jag allt ta mig en promenad runt munksjön.

Pepparkakor har ätits så även lussebröd, gott är det!

Är inte så pepp på blogg just nu, så återkommer...


Mitt jullov ser i alla fall ut såhär:
  • Lördag: mot jönköping!
  • Söndag: tipspromenad, och fika med Josie!
  • måndag: sista julklappen ska fixas och långpromenad
  • tisdag: kanske träffa min nea
  • onsdag: göra nått med mamma och syster på förmiddagen och uppesittarkväll hos pappa på kvällen! Han kommer även till jönkan under dagen, mys!
  • julafton: förmiddag och julmat hos pappa, eftermiddag och kväll hos mamma
  • juldagen: frukost med brudarna, kalkonmiddag hos mormor, älskling kommer igen
  • annandagen: kalkonmiddag hos älsks familj
  • söndag: sova, ta det lugnt!
  • måndag-onsdag: fara lite på rea och mellan våra familjer och vänner...
  • torsdag: nyår med oscar!
  • fredag: TUNISIEN i en vecka bara han och jag!

Kommentarer
Postat av: Han

du missade ta med soffbordsbyggandet ;)

2009-12-21 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0