Bästebrudar!

Idag har vi bästebrudar åkt skridskor på Ramnasjön! MYS!
Eller man skulle kunna säga att Justine åkte skridskor, och jag med lite... och Denise en pyttesväng.

Men korvgrillning och tjöt blev det, mycket trevligt!
Testade även på utegymmet lite, men Denise förstörde allt med sitt "sexuella beteende" ;)



Idag har även varit en sjukt konstig dag. Jag har verkligen inte varit hungrig på hela dagen... Han tvingade i mig mat innan för att jag inte äntit sedan grillningen... suck.
Hatar när man bara äter för att man måste och inte för att det är gott.

Har hunnit med att plugga lite, och gå på Depommöte.

Och spöade Honom i Worms, galet vilket kul spel det är ibland...

Kommentarer
Postat av: Denise

Nu tycker jag du verkar lite sur Britt-Marie :P Tack själv för en lovely day! Fantastico :D

2009-02-04 @ 15:31:38
Postat av: Cristin

Hej!

Vilken fin blogg ! =)

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 16:55:47
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0