Ny kurs, ny termin, nytt liv...?

Jag är så trött så jag tror jag svimmar.
Klockan är 12.20 och jag har varit vaken i en timma ungefär.

Skolan började i går, trotts allt. Trodde inte jag skulle få börja där ett tag med MBO rättade uppgiften och AB gav mig dispens eftersom poängen inte trillat in ännu. Det som är kvar nu är att påskynda alla poäng så jag kan söka csn igen!

Gårdagen bjöd på ny helvetteskurs, ny kämpig termin och en dålig början på mitt nya liv. (Och på stackars Saras nya liv med, men det får ni läsa mer om på hennes blogg) Efer skola och fika med fadder drog vi till torget för att kolla Magnus och Boråskören, lite spexigt men snön/regnet och kylan gjorde att vi gav upp.
Jag tog en omväg hem för att röra lite extra på mig och väl hemma städade jag lite. Men när jag städade undan det jag städade med fastnade min stortå under köksdörren... smärtan är stor, även idag. Rev bort lite hud och mosade nageln lite så den har ljusnat vid roten, nagelbandet revs sönder lite. Gutt.

Nu skulle jag egenligen gå och simma med Justine och Hanna men tån svider, magen gör ont och vi har en inlämmningsgrej i morgon som jag inte är klar med, så jag simmar nog i morgon efter skolan i stället!

I kväll är det spelkväll och gratisbio, sweet.

Men nu måste jag komma igång med livet igen så trött på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0