Söndag

En relativt slapp söndag har vi haft det idag jag och min Tuss.
Vi sov ganska länge, åt god frukost i soffan och kollade på tv, fixade oss lite (satte på oss jeans) och gick mot knalleland.
Vi shoppade loss lite... Han köpte lite shampoo och sådär och kontakter som man har dosa till... och jag köpte en klänning som jag ska sy inn lite och en t-shirt. Och mat köpte vi med... massa frukt och grönsaker inför min start i morgon! Längtar! Ska bli kul och spännande, men säkert jättejobbigt.
Men Han stöttar mig och lovar att hjälpa till, sötnöten. Vad skulle jag göra utan honom?

Mamma ringde idag med, när vi var på knalle, jag saknar henne, något sjukt just nu. Hemlängtan som tusan! Pappa ringde med, han kommer nog hit nästa vecka när de åker till/från Göteborg. Astrid ska ju opereras, lilla knyttet.
Hoppas det blir bra, farligt nära hjärnan där... och tanken att de ska spräcka skallen på henne är ju rätt skrämmande, så pappa och Gerd åker till Göteborg för att ge stöd åt Sandra och Rille... ujuj.

Nu har Han duchat och rakat sig så jag kan gosa med honom utan att sticka mig, haha.

Ledig i morgon, blir plugg och simmning med tror jag!
Ska även sy lite på alla projekt jag kan färdigställa nu när jag fått världens bästa julklapp av världens bästa kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0