Väderomslag

Dags för en liten uppdatering kanske?

I lördags var jag bartender på Lisas brors 30års fest, grymt kul men uj så trött jag blev frammåt natten, så åkte hem ganska tidigt. Somnade på en gång och vaknade på söndagen med huvudvärk, snuva och en klump i halsen, inte kul! Men det var det nästan värt, förutom alla så satar... (knott alltså)

Oj så kallt det belv helt plötsligt, solen försvann, regnet och åskan kom... skönt faktiskt. Min näsa tackar för detta, eftersom sol och snor är en otroligt jobbig kombination... men det ska nog gå över snart! Tryckande värme är härligt, men jobbigt.
Nu rensar det upp i luften i två dagar med regn sedan blir det fint igen på torsdag då mamma kommer! :)

Sommartorsdag blir det och där träffar jag även min lilla Dunis!

Sitter och sms:ar med Juggi med, våra planer att ses i sommar verkar inte gå ihop alls :/ inte kul!
Kom även på att vi är i Nässjö då hultsfred är, och kommer alltså inte kunna träffa Sara och Oscar då heller...
Kommer nog inte kunna gå på Allesandras fest heller, tråkigt... men vi ska ju (förhoppningsvis) hänga till hösten då hon nog börjar på högskolan här! Ska bli såååå kul att kunna umgås igen!

Käns som den bästa och den sämsta sommaren på samma gång.


Jag har noll motivation att skriva nu, så... jag ska sluta. Snart.

I morgon ska jag jobba igen, skönt men jobbigt... lite rastlös av att gå hemma men kommer nog bli ganska ansträngande i hals och näsa igen, men jag hoppas på en lugn dag!

På förmiddagen idag så cyklade jag till knalleland för att köpa ett parasoll till balkongen föresten, as bra blev det! stolt är jag. Så när mamma är här blir det allt till att sitta där ute och grilla och äta! :)

Och på tal om att äta så åt vi den ultimata sommarlunchen idag;
Pannkakor med hallonsylt, grädde och svenska jordgubbar - mumma!

Kommentarer
Postat av: Justine

Ja, det är sannerligen inte lätt att få ihop det..

Mamma hart precis kommit hem med massa självplocksjordgubbar så här ska det ätas! =)

2009-07-01 @ 10:34:08
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com
Postat av: Banana

Oh fy fasiken va de lät got! =)

2009-07-01 @ 21:00:22
URL: http://anah87.blogg.se/
Postat av: Josefine

Klart vi kan, vad sägs om glass?

2009-07-01 @ 21:03:24
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0