Då var det över...

Gestaltningen är över - och godkänd! ÄNTLIGEN.
Fast ändå saknar man det, för vi skrattade gott och kom varandra lite närmare i studiegruppen tycker jag... Men det är ju inte det sista grupparbetet direkt... det är ju nästan bara grupparbeten vi har!

Tentan i matte och svenska gjordes i går med, gick väl inte överdrivet bra för svenskan var rena rama grekiskan, jag fattade ingenting... förstod inte vad det var uppgifterna ville jag skulle göra och vad allt betydde, suck. Men matten gjorde jag och jag hoppas verkligen jag klarar den!

På kvällen i går jobbade jag på kåren, superkul som alltid men fy fasen va trötta vi var och va ont i fötterna jag hade när vi tog oss hem närmare klockan 4 i natt genom ett snöande Borås... Varför ska det alltid snöa för? Vart är min vår?!
Vi belv inte klara med städningen, golvet måste göras en gång till... så vi ska snart dit och äta och städa.
Efter det blir det en snabbsväng på stan tror jag innan det blir hem och fixa lite.

I kväll blir det tacos, poker och "Andra chansen" med Sara och Oscar! Mysigt!

Nej, dags att röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0