Dålig start på veckan

Så ont i magen idag.

Gick inte första föreläsningen idag, tog blodprov och väntetiden INNAN provet var på drygt en timma, trodde jag skulle somna där i väntrummet.
Gick ner till skolan i hopp om att lite motion skulle göra att min mage lugnade ner sig, men ikke. Gjorde bara ondare så klarade inte av föreläsningen på eftermiddagen heller utan gick hem och skrev lite på hemtentan i stället.

Pratade med mamma nyss och hon gissade på att min magkatarr kommit tillbaka. Jippie.

Dagens tillstånd är alltså Magkatarr.

Sjukt dålig start på veckan... men jag hoppas på ett bra slut innehållande sittning och kårpub!
I morgon har vi tjejer en klädbytarkväll hos brudarna på hässle, ska bli mycket trevligt! Har rensat garderoberna och packat en påse till morgondagen och en kasse till Myrornas!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad mysigt de lät med klädbyte :P ska jag göra om din blogg igen? ;) har lite energi för de, håller på med en ny till mig :D PUSS

2009-03-31 @ 16:51:55
URL: http://aleksandran.blogg.se/
Postat av: Taggen

naw usch hoppas att din lilla magge är bättre gumman!!

2009-03-31 @ 22:20:37
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/
Postat av: Kaos

Magkatarr = blääää

Klädbytardag = BÄSTA!

2009-04-08 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0