Härlig helg!

idag är det lördag igen, och härlig vårig helg!

Tosdag och tillbaka till skolan, hade perspektivredovisning och på kbällen var det utång... för vissa... dock inte mig eftersom min huvudvärk var bland det värsta jag haft på länge! HV vann ju med, lycka!
Men förfesten hos Saris och Oscis var mycket trevlig!
Och Grattis Milla till barnet, och Saris till att bli moster igen!

Fredag och seminarie, iinte kuul... tror jag missuppfattat hela alltet, men det märker vi väl...
Kvällen blev det förfest här med så ska det låta, singing bee och guitar hero och sedan utgång till kåren!
Mycket trevligt!!
Dock vissa inslag av näs-krossande - stackars Justine! en äckelgubbe med flint, otroligt konstig kille och så blev Sara påhoppad av en vägg, det är inte lätt!

Idag vaknade jag varm och pigg som en mört!
Gick till hallalet och köpte ägg och bakade en citronkaka! Luktar otroligt gott ska ni veta!
Anledningen till bakandet är att vi ska styra upp en picknick idag med the gang! Sol och härligt ute så vi ska passa på för det ska visst bli sämre i morgon... tråk. Platsen för picknicken blir självfallet ramnarsjön och jah funderar på att ta med lite bröd att mata fåglarna med, tihi.

På tal om tråk så är jag rätt gött trött på skolan... är så stressad... måste fixa en massor innom en väldigt kort tid och det känns inte allt för bra. Inte att det är omöjligt men det är ändå mycket. Har dock redan tagit tag i allt och kontaktat alla lärare så nu vet jag vad det är jag ska göra. Skönt det i alla fall... så nu ska jag lägga upp en planering om vad jag ska göra när. På måndag är jag ledig så då ska mycket fixas, blir att sätta mig på biblioteket tror jag... så jag kan koncentrera mig och använda alla böcker jag behöver (och inte har...)
Nej. Jag ska bli duktig och göra klart allt i god tid nu så jag har allting klart, för jag kommer ändå missa en massor när vi åker till Spanien en vecka... Det ska bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0