Hypokondri

Ja det är det lätt att drabbas av när barnen på min praktik har magsjuka, influensa, vattenkoppor, ögoninflamation, öroninflamation eller halsfluss...

  1. Det kliar över hela mig
  2. Jag har aldrig haft vattenkoppor
  3. Näsan börjar tätna
  4. Ögonen är trötta och irriterade
  5. Mitt vänstra öra gör ondare än vanligt
  6. Jag är sjukligt trött
  7. Fryser en massa
  8. Jag var jättesnorig i morse (efter att ha cyklat till skolan i -2C)
  9. Idag har jag den sjukaste mensvärken på länge

HYPOKONDRI, javisst!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med. Jag brukade tro att jag hade allt. Jag trodde helt seriöst att jag hade mask i magen långt över ett års tid. Nu är det lite bättre. Fast jag har i och för sig en knöl i ena bröstet.. Haha istället för att ha allt som jag brukade tro har jag istället minskat antal sjukdomar och gått på de större grövre. Terapi kanske?

2009-03-13 @ 11:57:59
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0