Det börjar märkas

I lite över en vecka har mina promenader fungerat ganska bra, och 5 cm bort på mindjan har det blivit redan, dock bara 0.8 kilo minus.
Denna vecka har inte vart alltför motionsfungerande, men det får det bli ändring på nästa vecka!

Idag tog jag mig till praktiken trotts vaccinsjukan, och det gick bra, tills jag kom hem och lugnade ner mig, blev såååå seg i hela kroppen igen och mår inte särskillt bra i huvudet. Men det ska väll gå över snart hoppas jag!
Lyckades skicka in mitt littsem jag inte gjort heller, hoppas det blir godkänt!

Har bakat muffins, blev lite torra för smöret tog slut, men men, goda ändå!
Man får doppa, som Oscar sa.

Kommentarer
Postat av: helena

duktig du ee!!

2009-11-27 @ 16:18:03
Postat av: Anonym

väg dig inte.. ta bara midje måttet, man blir bara deprimerad av att kolla vikten. ^^

2009-11-28 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0