Produktiv dag!

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt.
Klockan ringde 09.30 för att jag skulle komma upp och igång.
Först öppnade jag dörren och lät katterna komma in och mysa lite innan jag började med dagens sysslor.

idag har jag:
  • målat min piedestal
  • tömt och fyllt på diskmaskinen
  • köpt kattmat för jag glömde det i går
  • städat lite i köket
  • plockat i ordning på mitt skrivbord
  • fixat en julklapp
  • gjort juklort
  • skrivit ända fram till förra veckan i min portfolio
  • och klistrat in allt jag hade utskrivet i portfolion
  • gått igenom min garderob
  • tagit hand om lite tvätt

Nu ser jag fram emot en ny vecka.
Eller ja, i morgon ska jag troligtvis ta svininfluensasprutan och det är ju aldrig kul... och så ska jag till tandläkarn med. MEN på torsdag blir det Winnerbäck!

Avslutar inlägget men mina bebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0