Ullared

Yes, idag var det dags.
Bilen avgick strax efter kl 6 från Nässjö till Ullared och gekås.

Detta inhandlades:
cooling pad
datamus
dvd - ps. I love you
strumpor
trosor
bh
leggings
två klänningar
ett linne
en kofta
en pyjamas
en halsduk
hårspännen
hårnålar
mouse
hårborste
shampoo
balsam
hårinpackning
en plånbok
en väska
och ett halsband

vi köpte en massa rengöringsmedel, plastpåsar och "tuch"-lampor vi ska ha över sängen :) snajsigt!

Well, är inte helt nöjd med dagens inköp... eller jo, inköpen är jag nöjd med, men hade hoppats på en jacka, en fotobok till portfolion och lite annat smått... men inte fanns det... eller jo, det kanske det gjorde det kanske men det syntes inte bland allt folk.
SJUK kö, som vi precis missade... gött det i alla fall! :D

Nu trött. SÅ trött.
I morgon blir det en tripp till knalleland, måste köpa en fotobok.

Kommentarer
Postat av: Emelie

P.S I love you är så sorglig att jag lipar ihjäl mig till den varje gång. Jag är en softis innerst inne ;)

2009-10-11 @ 11:51:04
URL: http://transylvania.blogg.se/
Postat av: helena

du fick ju massa bra inhandlat :)



kram

2009-10-11 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0