Fredag

Nu är det fredag, och jag är ledig hela dagen, såå skönt! Ska inte göra något vettigt alls hade jag tänkt :)
I går morse (tidigt värre) lämnade Hirri och Sara oss för England, jag saknar dem, och är avundsjuk! Jag vill med åka bort! Men jag sattsar på utlandspraktik om ett år, har redan mailat lite till hon som ansvarar och det ser ljust ut :)

I går hade vi bäste-torsdagsparty! Blev dock inget X&Y eftersom vi kom två meter fram och 4 bak i kön... alla trängdes och knuffades och det var tre olika köer in, inte kul. Så några av oss gav upp och gick till Harrys, där det bara var att kliva in, ingen entré, ingen vakt de kollade inte änns leg! haha! Men men, väl där satt vi och sjöng med till musiken och åt nötter och drack gott. Jättetrevligt var det! Vill man ha en lugn torsdag ska man alltså till Harrys, fantastico!

Nu ska Han snart iväg på professorsinstalation, några killar som ska vara fanbärare, haha... har tillockmed hyrt frack pojkarna, stiligt värre!
De ska äta lunch först... funderar på att hänga med... är faktiskt lite hungrig... och kan ju passa på att ta en sväng på stan... Well, så får det bli. Nu måste jag skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0