I'ts over

Ja nu är introduktionen över, eller ja... den avslutades i går med ett besök på djurparken!

Det har hänt mycket, jag har lärt mig mycket och är mycket nöjd och mycket trött.
IDA vann men PED var inte långt ifrån!
Avslutningspuben i fredags var grymt kul, dock var förfesten ingen höjdare... konstig stämning på något sätt så jag rymde ett tag och när jag kom tillbaka blev det bättre. Väl på kåren var det fullt ös! Dans, dricka och tjöt. I like it!
Kl 00.00 revs tröjorna och faddrarna släpptes lös på scenen, det blev dans och det hånglades lite med, jisses. Men det är ju kul för de som gillar sånnt... hehe.
Vi drog vidare till Snack, där jag inte vart på över ett år konstaterade jag, och käkade lite fyllemat innan vi traskade hemmåt med Norrby-Nässjö gänget!

Lördagen blev det sovmorgon! Och sedan drog vi till knalleland med Norrby-Nässjö gänget och vandrade omkring. Vi bestämde även att kvällen skulle spenderas med middag i goda vänners sällskap hemma hos oss!
Potatisgratäng och ädelostsfylld kyckling, favorit i repris från Nyår! :)
Kvällen bjöd även på helium! LOVELY, tänkte lägga ut klippen för de är hysteriskt roliga... men det vet jag inte hur man gör... så det kanske kommer senare!

Idag blev det ännu längre sovmorgon! Och vi har vart på kåren, köpt våra introduktionsmärken, najs najs... Skrev ut lite grejer och fixat lite...  Köpte en bok på studentbokhandeln med, inte kul men behövligt.
Gick vidare till Ica och systemet.
Kul att köpa vodka och wisky... på en måndag.
Men hem i alla fall och fixade lite... krossade polkagris till en lite shot och så hade jag en sådan där flaska med mint i som vi fyllde upp, så det ska bli en spännande kväll på torsdag när vi ska testa!
FÖR på torsdag ska vi till Malin och Danne, dit skulle vi egentligen gått i lördags på inflyttningsfest men Malin blev sjuk... SÅÅ nu ska vi dit på torsdag innan det blir premiärutgång på X&Y!!

Wellwell... våra inneboenden är tillbaka så hela lägenheten är full igen, käns bra! Kommer allt bli tomt när de lämnar oss... fast ändå skönt! ;)

Idag bestämde vi oss även för att åka till Nässjö över helgen! Jag minns inte änns när jag var där senast! Galet... Så nu ska vi i alla fall åka dit och ha det gött en helg, ta det lugnt mest tror jag... Får se vad som händer! Är ju ungdomsmöte i Bankeryd på lördags kvällen så blir kanske att svänga förbi där med!

Vi har även funderat på förlovningspresenter... men inte kommit fram till så mycket, så har någon en idé är det välkommet :)

Kollar btw på Roast på Berns, roligt roligt. Men jag gillar inte Mede, hon är verkligen inte rolig... men men.

Nu ska vi kolla slutet sedan blir det väll att sova.
Ingen skola i morgon men ska allt försöka fixa med portfolion och läsa lite till första litteraturseminariet!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Dunis påstår att X&Y inte har öppet på torsdag :(

De öppnar tydligen på lördag.

Om inte Dunis vet när X&Y har öppet... vem ska då veta det?

2009-09-08 @ 21:39:01
URL: http://oscarleander.blogg.se/
Postat av: Justine

hahah jag skrattar åt Oscars kommentar... =)



Skönt att ha en lugn helg, det behöver ni!

2009-09-09 @ 01:15:42
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com
Postat av: Friday

VAAAAAAAA??? Vann IDA???

MY GOD!

De har aldrig ens varit i närheten de år jag varit på högskolan.. Men men.. någon gång ska väl även de lyckas.. :P



Miss you sötis! Snygg tatuering :)

Ses snarast!!

Kram F

2009-09-11 @ 23:54:05
URL: http://fridamittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0