Projektledare

Yepp.
Så var man projektledare för introduktionen 2010.
NAJS :) Ska bli jättekul detta!
Jobbade mina första timmar idag, käns helt rätt! Men gud så trött jag är...

Lilla familjen grillade på ballekongen i kväll, gjorde en potatisgratäng och mummsade på vindruvor. Lite fredagsmys :) Jag har även sytt lite och letat febrilt efter mina knappnålar, helt borta! Fattar inte vart de tagit vägen! Suck. Får väl ta att köpa nya, men då hittar jag säkert de gamla igen...
I morgon ska vi till Maria och äta paj, mumma! Och på kvällen har Sara, Denise och Helen party... vi är ju typ 7 pers som fyller år i april så de tre ska fira tillsammans. Kommer bli kul! Ser fram emot att träffa alla brudarna igen, var ju jättelänge sedan!
Ska även försöka skriva på mitt engelskaarbete i helgen med... så jag slipper det i veckan.
Annars så går det ganska bra i skolan, har nog kommit igång igen efter praktiken, man är ju inte riktigt van att sitta still så länge, hihi. Men efter seminariet i går kände jag mig helt knäpp. Fattade ingenting. Hade ju skrivit vårt reflektionsdokument och då kändes det som om jag fattade... men tydligen inte. Får se vad de säger om det... Suck. Förstår inte varför mnan måste kunna massa om olika metoder egentligen, hur många använder sig av det ute i verksamheten?

Wellwell, får man sova nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0