1 december

Idag är det första december, och jag fick öppna första huset i kalendern! :)

Fick en liten kärleksbok, supersöt med fina dikter och ordspråk. Mys.
Idag sitter jag hemma och jobbar på arbetet, portfolion och så har jag sökt ett jobb med... provjobbade på ett ställe i går och det var heeelt fantastiskt! Där kan jag verkligen tänka mig att jobba, men det är en tjej till som ska provjobba så vi får se hur de väljer. Hoppas verkligen jag får det dock!



Ett smakprov ur boken:
"Kärlek gör alla hårda hjärtan mjuka"
- George Herbert


Kommentarer
Postat av: Jonna

håller tummetotten för dig gumman!!! <3

2010-12-01 @ 14:08:49
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0