Underbar helg!

Otroligt bra helg!
Grillnign med Sandra, Ninni, Lisa och Helena på balkongen i fredags! Supergott var det och den numer obilgatoriska vattenmelonen var underbar svalka! Är riktigt nöjd över möblerna, men det blev lite trångt... Marty skulle jobbat, trodde han, men insåg att det var fel dag när han var på väg mot jobbet, så han kom hem och festade med oss brudar i stället! Mycket mysigt men kanske några shots för mycket för jäklar sicket hålligång det blev! Hade sjukt kul med brudarna och kåren var ovanligt bra :)

Lördagen var det tänkt att jag och Helena skulle ta en tur på knalleland och på djurparken, men hon vart för bakis för att vistas bland folk. Så jag vandrade upp på fjället, lyckades hitta ett ica och köpte vattenmelon och jordgubbar. Vandrade sedan hem till Helena och vi tog med filtar och tidningar och la oss ute i solen! Helt klart värt att skippa knalleland för att lapa sol! Kom även en lustig kille, som efter att ha fått förbi två gånger stannade och sa att det såg oförsämt gött ut. En kvart senare kom han ut och la sig på gräset han med, några meter från oss, iklädd shorts och strupor, haha. Festlig kille!
Kvällen tillbringade jag hemma i soffan, för Martin skulle jobba natt lördag och söndag, inte fredag och söndag... Det blev en halv film och mycket konstiga drömmar i soffan!

Idag (söndag) gick jag upp ungefär när Han gick och la sig, jag var pigg och glad och ville ut i solen! Satt på balkongen insvept i en filt och åt frukost, sedan bäddade jag ner mig i soffan och såg slutet av gårdagens film. Sedan vaknade Helena till liv uppe på fjället och vi bestämde knalleland och djurparken idag i stället :)
Så efter en snabb dusch och lite fix hemma drog jag ut för att möta upp henne. Det blev en ganska snabb tur på knalle, inhandlade en ny kalender och en vattenflaska med kylklamp i, åt en sjukt taskig lunch som smakade salt och vatten och gick ganska snabbt vidare mot djurparken!
Där blev det glass och spaning på alla djuren! Mycket trevligt!
Jellonkort är det ända rätta! :) Bara att "blippa" och gå rätt in, smidigt!

Kvällen spenderas med att fylla i kalendern, dricka massa vatten (eftersom jag visst drack för lite idag) och vara trött men rastlös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0