Uppdatering!

Här händer det sjukt mycket saker!

Vi fick lägenheten! Är så lycklig! Den 13 augusti får vi nycklarna och den 21 flyttar vi! Galet! Allt gick så fort och känns helt fantastiskt! Det är alltså en 3a, lite mindre än den vi har nu. Allt ska renoveras så den kommer verkligen bli våran egen! Ligger på andra våning och har balkong i söderläge, utanför balkongen ligger två tennisbanor och grönområdr, mysigt! Tror katterna kommer älska det!

Jag jobbar och står i, mycket har löst sig och mycket krånglar... men det är jättekul och ibland känns allt så overkligt bra i livet.

Han jobbar natt, så nu har vi inte sett varandra i ögonen och pratat på 26 timmar, eftersom jag var ute med jobbet i går på personaldag och spelade minigolf och åt god mat. Kom hem efter att han gått till jobbet.

Om vecka åker jag och fina vänner till Gotland, heelt sjukt gött ska det bli! Hämtade ut biljetterna i går, pirr i magen av längtan!

Om 204 dagar tar jag examen! Vi bästebrudar håller på att bestämma en examensresa till hösten och har omröstning nu vart vi ska åka :) Jag röstade på en weekend till Barcelona, andra förslagen var kryssning och Rom. Ska bli så kul! Vi har varit ett gött gäng som hållt ihop från början, kommer bli tårar vid examen kan jag redan nu säga!

En annan stor sak som hänt berättar jag mer om senare :)

Åh, detta kommer bli en underbar sommar!


Nu ska jag försöka ta mig ur fosterställningen och in i duschen, helt sjuk mensverk, brukar ha ont men herregud! Ska förhoppningsvis luncha med massa vänner, men får se om jag kan gå någon stans...

Kommentarer
Postat av: Maria

Vänta lite nu... Betyder det att ni flyttar till Göta när jag flyttar därifrån? Inte ok.

2010-06-29 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0