Bad hairday

Funderar på att klippa av mig håret, men vill låte det växa... men det är slitet och innpackning hjälper inte.

Vill dock inte ha affro.

Önskar jag hade rakt hår så man kunde ha någon najs frisyr i alla fall... men nej. Suck.

Idag har jag ändå vart duktig! Yoga i morse med Helena, as gött var det men fick lite ont i min stackars tå! Sedan gick jag och handlade mig lite frukost innan jag begav mig till skolan för plugg. Sedan blev det även jobb och lunch med Helena, mera jobb och tvätt i kväll. Ganska produktiv dag.
I morgon blir det morgonpromenad, jobb på kåren och skriva klart de sista ändringarna på mitt och Justines PM, gött! Känns som om utbildningen närmar sig slutet... galet! :D
Nej om man ska sova kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0