Gräsänka dag 1

Ja, idag fick jag vakna alldeles ensam.
Eller ja... med båda katterna och datorn i sängen... och sov alldeles för länge! Kl 10.43 slog jag upp mina blå. Men måste behövt det för jag är rackarns så pigg och effektiv idag!

Morgonpromenad runt halva stan och in på skolan och hämtade ut lite böcker och grejer... sedan hem och äta frukost.
Efter frukost blev det att skriva färdigt mitt och Justines PM (jag hade glömt ett avsnitt, woops). Sammanställa frågeställningar till redovisningen på måndag och kolla runt på hemliga saker på nätet.
Nu sitter jag åter igen i soffan, efter att ha lagat en "detta blir nog gott tillsammans"-lasange som nu står och göttar sig i ugnen!
Efter maten lite pysslande så ska jag ta några varv runt ramna, köpa godis för kvällens film och hämta ut två paket på gunnars! ÄNTLIGEN har det jag beställde från HM kommit, är ju bara... hum... snart 4 veckor sedan!
Nu kom jag på att jag ska köpa avokado och tomater med... det blir kvällsmaten för dagen :)

Ganska tomt här hemma utan Honom.
Men jag får en massa gjort, och saknar honom till tusen - vilket är bra för då tror jag man uppskattar att vara tillsammans mer...

Kommentarer
Postat av: Eva

Mmm, jag tror oxå det är nyttigt att sakna ibland även fast det är lite jobbigt.



P&K

2010-05-08 @ 08:26:02
URL: http://sometimesalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0