Fanastiskt ;)

Efter en helg hemma i jönköping, med avslut i nässjö har jag inte så mycket mer att skriva än att det var helt fantastiskt gött att bara vara hemma.
Träffa familj och vänner man inte träffat på alldeles för länge!

Resan slutade hemma hos min finaste Helena.. vad skulle jag göra utan dig!?
och nu i soffan med min bästa vän - värktabletten.

Mitt knä är en historia för sig...
har haft jätteont i helgen och benet vill lixom försöka böja sig åt fel håll, inte skönt alls!
I morgon blir det flertalet samtal till diverse sjukhus och vårdcentraler... måste ta tag i mitt liv.
MASSA blodprov ska tas, magen ska klämmas på, knät ska (troligtvis) röntgas och ärren ska undersökas. Humpf.. orka! :/

Gillar inte sjukhus.


Bjuder på en bild, snart två år har gått! Och än verkar det hjälpa!
Gött svullen mage, ser nästan lite gravid ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0