Produktiv dag, i alla fall nästan...

Ganska produktiv dag!
eller ja... med allt utan examensarbetet ;) så vi tog en kort dag för att ladda ordentligt tills i morgon!

Lyckades i alla fall få tid på vårdcentralen, igen, för att kolla mitt knä, igen... denna gång verkar det vara yttre ledbandet som har en bristning och på så sätt blivit inflamerad, eftersom knät gillar att spöka ska jag, om detta fortsätter göra en ordentlig magnetröntgen. Så nu blir det att vara försiktig, gå mycket och äta piller igen! Skönt att det inte var minisken som dött, som jag trodde först!

Ringde även efter min läkare igen, men han var inte där idag heller, KANSKE på torsdag... "men bara kanske" som sköterskan sa med en suck.
Hon börjar nog bli irriterad på att folk ringer efter honom och att han aldrig är där.
Jag är det i alla fall.

Men i vilket fall som hellst kanske jag måste ta spruta på torsdag redan!
BLÄÄÄÄÄÄ
Influensavaccinering står på schemat... urk. Mår redan dåligt över detta! Får de om jag lyckas ta mig dit. Urk.

I morgon ska jag hämta bilen! wiihoo!

Kommentarer
Postat av: Jonna

aw tack detsamma hjärtat! <3 miss you!! Hoppas ni trivs med eran nya brum brum bil, hihi! =D

2010-11-17 @ 21:38:29
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0