FasionDAYS nr2.

haha, blev nått fel med mitt länkande i förra inlägget om fasionDAYS... Så här kommer den riktiga länken till sidan FasionDAYS

Och visst är det lite sjukt?
Håret och sminket oroar jag mig inte alls för, men däremot kläderna... jag är ju inte direkt smal.
Men det blir nog bra, hoppas jag.

Var på knalleland i går och kollade runt lite Martin och jag. Mysigt var det men usch va kallt det var att cykla! Och som ni märkte i förra inlägget så letar vi bil :)
Men det är svårt att hitta något som inte kostar för mycket, som är nybesiktigad, skattad och bensinsnål. Men vi letar vidare!
Nu blir det Xbox igen, kul äre, men vi har inte så många spel ännu... det får vänta till ullared, hoppas det finns lite billiga roliga där!

OCH jag har köpt första julklappen ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

aw tack hjärtat!!!! <3<3

2010-10-18 @ 22:38:26
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0