Hösten 2010

försöker styra upp min sista höst, sista termin, som student... snart börjar det verkliga livet! Längtar men är toknervös!

Mycket man vill och ska hinna med.
Måsten och krav.

Men mycket roligt, fantastiskt och garanterat helt underbart!

Just nu sitter jag med mysfilt, båda katterna och en kopp te i soffan och slökollar på tv.
Tänkte sy fast lite fickor och märken på overallen som jag bytte till mig igår, men har ingen ork.. Tänkte även att jag skulle dammsugit nu när jag hade tid, men det fanns inte ork för det heller.
Tänkte även packa upp den sista kartongen, men som ni säkert kan räkna ut så orkade jag inte det heller.
Något jag däremot orkade var att vika in lite kläder, lägga lite i tvätten och plocka undan lite papper.
Trött som skam.
Ingen lust med nått.
Måste i alla fall strukturera veckan i morgon, boka en tvättid och städa av lägenheten lite. Vore även bra om vi fick upp hyllan i köket...
Gäsp.

Funderar på att inta sängen och hoppas att orken är tillbaka i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0